January 20, 2012

PELAMIN DIY IMPIAN

Assalamualaikum kawan2 semua...
Ujan-ujan ni, sedap kalau boleh tdokan..bosan plak kat pejabat petang2 gi ni.. 
Kat opis ni sempat lak diorang duk karaoke...
Tu agaknya ujan makin lebat ni...

K, berbalik pada pelamin... Niat dihati memang nak DIY pelamin, tapi memandangkan majlis kat dewan terus down... huhuhu

Ni ada beberapa jenis pelamin yang nurul rasa senang nak DIY... 
Layan jer la...
Cuci-cuci2 mata k... hehehehe

1-  Pelamin Intan Norazam

 2- Pelamin Bunga Melur...
     Macam senang juga nak buat ni..


 3- Pelamin bunga kertas atau bunga tisu


4- Pelamin Lantern


5- Pelamin Biru + Lantern 

Yang mana satu sesuai tuk majlis nurul ni... Pening juga memikirkan ni..
Mana satu korag rasa yang terbaik?
Vote plez!!!

10 comments:

  1. rina vote pelamin bunga melurrr sebabb lain dari yg lain :))

    ReplyDelete
  2. hai,
    saya nak vote pelamin 3, 4.. hehe

    *salam kenal..

    ReplyDelete
  3. sy suke yg no 4 sbb nmpak fresh je ;)

    ReplyDelete
  4. pelamin no 4 cantik and sweet....good luck dear!

    http://lamaransidia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. pilih pelamin no 4..suke sgt n cantikkk..

    ReplyDelete
  6. yg tisu tu cantik!

    hi dear, b2b di sini..jom exchange link..follow u!
    http://blogcikiyfahjo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. cantik ira suke no 2 dan no 4,tp xde seni la nak d.i.y hehhehe

    jom singgah blog ira

    http://sitinazirah1986.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. pelamin 3 & 4 lah yang paling senang...n costing pun murah jek....pastu letaklahh bantal kecik tu banyak imut warna tema n kontra skali...pasti maveles...

    ReplyDelete
  9. pelamin bunga tisu tu cantikkkk sangat (n_n)

    ReplyDelete