December 16, 2011

Salam Perkenalan To Blogger..


Assalamualaikum w.b.t. buat semua.

Saya teruja nak ada blog sendiri setelah rajin 'terjah' ke blog b2b untuk persiapan pertunangan saya 3 Dec yang lalu...  saya suka tengok ape yang b2b diy untuk pertunangan dan perkahwinan... Blog ni akan di upgred dari masa ke semasa... maklum la, tuan blog ni bukan pandai sangat... hehehe

So, layan pic pertunang saya dulu k...

1) Cupcakes ni Umi saya tempah dengan kak Betty


2) Ini pulak hadiah dari Umi dan Ayah saya untuk En Tunang saya. Coklat kacang dan Buku tulisan Ust Zahazan 'A-Z Munakahat'


3) Kain baju melayu En Tunang... yang ni maktok saya yang buat bagi jadi bunga ros... kira
     menjadi sudah... hehehe


4) Ini pulak jambangan coklat yang saya tempah kat kawan saya.. Boleh tengok kat fb Isma Naza (Isma)


5) Bakul buah-buahan.. Yang ni saya diy yang tergantun-gantung tu... kurang menjadi
    sebenarnye... hehehehe



6) Kek Secret Receipe ni saya letak macam tu je... Bukan lupa nak hias, tp umi saya cakap dah
    lawa mcm ni... jadi anak die tak gubah la... hehehehe


7) Yang ni bukan hantaran tau, tp fabric handbanquet... belajar dari Ex-B2B Intan Norazam.
     Sifu cakap bunga ni kurang kedut-kedut... Pape pun puas hati juga coz diy sendiri.


8) Sireh Junjung ni saya tempah kat Pasar Besar Kuantan



 ni pic duk menggedik... hehehe

 ni pic ngn ex-housemate, ijan dan lini

Harap kawan-kawan B2B boleh bagi komen tuk saya perbaiki lagi....

5 comments:

  1. salam kenal cik hasanah...tq join gp..saya miza..folo awak dah...folo me back ya..

    saya tag cik hasanah masuk GA...jom tgk
    http://lildrwalimah.blogspot.com/2011/12/giveaway-first-opening-dippy-lyns.html

    ReplyDelete
  2. salam kenal cik iman hasanah..done folo awk..welcome to da group..saya b2b terengganu :)

    ReplyDelete
  3. tq cik mila... saya b2b pahang. slmt berkenalan

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan cik iman hasanah...:) sy b2b dr trganu..sy da folo awk...:)

    ReplyDelete